Artiklid veebiajakirjast Tervisliktoitumine.ee


Eesti Toitumisnõustajate Ühendus on koostööpartneriks veebiajakirjale TervislikToitumine.ee. ETNÜ toitumisnõustajad kontrollivad veebiajakirjanike poolt kirjutatud artikleid ning lisavad artiklitele omapoolseid kommentaare.

Kõiki TervislikToitumine.ee lehel avaldatud artikleid erinevatel toitumist puudutavatel teemadel saad lugeda ka allpool olevast teemade loetelust:

27.08.2019 Õun toetab südant ja aitab seedimist korras hoida – Diana Mogiš

14.08.2019 Porgand toetab silmanägemist, aga mitte ainult – Külli Holsting

01.08.2019 Küüslauk on külluslik imetoit – Siiri Krümann

04.07.2019 Vaarikas – magus terviseamps, mis toetab immuunsüsteemi – Külli Holsting

11.06.2019 Idud turgutavad keha ja meelt – Külli Holsting

15.05.2019 Kanaliha on maitsev ning kasulik valguallikas – Siiri Krümann

24.04.2019 Kaalium aitab kehaimpulsse juhtida ja reguleerib organismi vedelikutasakaalu – Reelika Õigemeel

18.02.2019 Laste toitumine tähendab tervislikke ja läbimõeldud valikuid – Siiri Krümann

16.01.2019 Kalkun – tervislik linnuliha, mis sobib kaalulangetajale ja soodustab und – Külli Holsting

29.11.2018 Taimeteed aitavad võidelda külmetusega ja leevendada stressi – Merike Kaarma

02.10.2018 B3-vitamiin ehk niatsiin teeb naha ilusaks – Siiri Krümann

22.08.2018 Mahl tagab aastaringse vitamiinilaengu – Külli Holsting

17.07.2018 Maasikas annab noorusliku välimuse ja täidab C-vitamiini vajaduse – Siiri Krümann

20.06.2018 Lõhe parandab südametööd ja ergutab ajutegevust – Kerttu Siim-Wilcox

29.05.2018 Ainevahetus kaitseb organismi ja toob hea enesetunde – Riinu Rätsep

02.05.2018 K-vitamiin aitab verel hüübida ja hoiab luud tugevad – Külli Holsting

28.03.2018 Supp soodustab seedimist ja toitainete imendumist – Külli Holsting

07.03.2018 B12-vitamiin aitab parandada vaimset ja füüsilist sooritusvõimet – Reelika Õigemeel

31.01.2018 Tasakaalustatud treening ja toitumine toovad hea vormi ning meelerahu – Riinu Rätsep

09.01.2018 Biotiin tagab terved juuksed, küüned ja naha – Külli Holsting

12.12.2017 Organismi puhastamine parandab tuju ja välimust – Siiri Krümann

25.10.2017 Tervislik lõunasöök hoiab tegusa ja energilisena – Siiri Krümann

11.10.2017 Seedeensüümid tagavad toitainete imendumise – Külli Holsting

19.09.2017 Köögiviljad tagavad parema elukvaliteedi – Külli Holsting

29.08.2017 Maitseained aitavad toidu tervislikult maitsvaks muuta – Siiri Krümann

16.08.2017 Mustsõstar aeglustab vananemist ja soodustab keskendumisvõimet – Riinu Rätsep

01.08.2017 Tervislikud suupisted toovad hea enesetunde – Siiri Krümann

18.07.2017 Mustikad toetavad seedimist ja silmanägemist – Eva Kumpas

04.07.2017 Kvaliteetne teravili annab energia ja soodustab seedimist – Siiri Krümann

20.06.2017 Fruktoos on suhkrutest kõige magusam – Ülle Tammesalu

06.06.2017 Kollageen hoiab naha sileda ja luud liikuvana – Riinu Rätsep

24.05.2017 Tervislik õhtusöök toob hea une ja energia hommikuks – Siiri Krümann

09.05.2017 Toitumisnõustaja pole vaid kaaluprobleemide lahendamiseks – Triin Muiste

25.04.2017 Seleen toetab keha kaitsesüsteeme ja kilpnääret – Reelika Õigemeel

12.04.2017 Toortoit annab antioksüdantide- ja vitammiinilaengu – Reelika Õigemeel

04.04.2017 Kas mahetoit on tavatoidust tervislikum? – Ketlin Jaani

28.03.2017 A-vitamiin hoiab nägemise korras ning toetab organismi arengut – Külli Holsting

21.03.2017 Aminohapped on seotud keha kõikide funktsioonidega – Triin Muiste

14.03.2017 Tsink ergutab immuunsüsteemi ja meeste viljakust – Külli Holsting

07.03.2017 E-ained parandavad toiduainete omadusi – Ketlin Jaani

21.02.2017 Tervislikud magustoidud on kiudainete rikkad – Ketlin Jaani

14.02.2017 Foolhape on terve keha alusaine – Ülle Tammesalu

07.02.2017 Kikerhernes hoiab tasakaalus veresuhkru ja kehakaalu – Eva-Liisa Kaaristo

02.02.2017 Kofeiin mõõdukas koguses tervist ei kahjusta – Triin Muiste

25.01.2017 Millised on eestlastele vajalikud toidulisandid? – Jane Maastik

19.01.2017 Tervislik hommikusöök on hea päeva alus – Pille Õun

10.01.2017 C-vitamiin aitab püsida noorena ja toetab immuunsusüsteemi – Sirle Nukk

03.01.2017 Ülesöömine on välditav teadliku toitumise abil – Ketlin Jaani

20.12.2016 Rikkalikud jõulutoidud – mida võtta, mida jätta? – Pille Õun

12.12.2016 Kaltsium toidus ja kaltsiumipuuduse vältimine – Külli Holsting

07.12.2016 Süsivesikute mõõdupuu: Güleemiline indeks ja glükeemiline koormus – Reelika Õigemeel

29.11.2016 Melatoniin toob hea une – Reelika Õigemeel

22.11.2016 Tervislik toitumine raseduse ja imetamise ajal – Külli Holsting

15.11.2016 Läbimõeldud LCHF toitumine annab tõuke kaalulanguseks – Reelika Õigemeel

08.11.2016 Letsitiin hoiab mälu korras ja mõistuse teravana – Külli Holsting

01.11.2016 Paastumine kui organismi puhastaja – Elle Kalamägi

25.10.2016 Kas piim ja piimatooted toovad tugeva tervise? – Eva Kumpas

18.10.2016 Paleo toitumine: plussid ja miinused – Pille Õun

11.10.2016 Laialt levinud magneesiumi puudus on ennetatav – Sirle Nukk

02.10.2016 Toitumine ja depressioon: vähetuntud seosed – Jane Maastik

20.09.2016 Toidupüramiid on tervisliku toitumise alus – Külli Holsting

13.09.2016 Probiootikumid – lisajõud headest bakteritest – Külli Holsting

06.09.2016 Kõhukinnisus on kiudainete abil välditav – Reet Saia

30.08.2016 Oomega-3 rasvhapped leevendavad põletikke – Ketlin Jaani

23.08.2016 Veregrupidieet põhineb ürgsete inimtüüpide toitmisel – Pille Õun

16.08.2016 Laktoositalumatus vajab läbimõeldud toidulauda – Laivi Mesikäpp

10.08.2016 Antioksüdandid pakuvad organismile lisakaitset – Jane Maastik

02.08.2016 Seedimine on tervise nurgakivi – Külli Holsting

26.07.2016 Toidutalumatus on salakaval vaenlane – Ketlin Jaani

19.07.2016 Kiudained tagavad korras seedimise – Külli Holsting

12.07.2016 Kõrvetised on välditavad õigete toiduvalikutega – Külli Holsting

05.07.2017 Glükoos on väärtuslik kütus – Jane Maastik

28.06.2016 Alkohol on tarkade inimeste jook – Ketlin Jaani

21.06.2016 Grillimine õigete nippidega on tervislik – Reelika Õigemeel

14.06.2016 Kolesterool ei ole ilmtingimata kahjulik – Ketlin Jaani

07.06.2016 Sool – kasulik või mitte? – Ketlin Jaani

31.05.2016 Rauapuudus on välditav õigete toiduvalikutega – Jane Maastik

24.05.2016 Taimetoit annab vajalikud valgud – Reelika Õigemeel

17.05.2016 Gluteenitalumatus pole pelgalt trendihaigus – Pille Õun

10.05.2016 Mineraalaineid ammutame toidust – Ketlin Jaani

03.05.2016 Kaalu langetamine õige toitumisega – Elle Kalamägi

26.04.2016 Toiduõli kasutamise ABC – Eva Kumpas

19.04.2016 Aluseline toitumine toob kerge enesetunde – Ketlin Jaani

12.04.2016 Suhkur tervislikku menüüsse ei kuulu – Kerttu Siim-Wilcox

05.04.2016 D-vitamiini omadused ja allikad – Kerttu Siim-Wilcox

29.03.2016 Kala teeb tervisele head – Liina Siniveer

22.03.2016 Tasakaalustatud toitumine ja taldrikureegel – Ketlin Jaani

23.02.2016 Süsivesikud on meie kehale tähtis toitaine – Ketlin Jaani

16.02.2016 Head rasvad ja kust neid saada – Ketlin Jaani

10.02.2016 Tervisliku toitumise põhimõtted – Ketlin Jaani

04.02.2016 Kas must leib on ikka tervislik? – Ketlin Jaani

 

Tervislikud retseptid veebiajakirjast Tervisliktoitumine.ee