Loading Sündmused

« Kõik Sündmused

  • Sündmus event on möödas

Kaota kaalu tervislikult! Uus kaalugrupp alustab Tallinnas 14. novembrist toitumisterapeut Hiie Järva juhendamisel

14. nov. - 12. dets.

Novembris alustame jälle teadliku toitumise kaalugrupiga, kus inimene õpib muutma oma elustiili tervislikumaks. Tegu pole järjekordse dieediga, vaid teadliku elustiili muutmisega soovitud kaalunumbri ning tervislikuma elu suunas. Koolituste sari on nii teoreetiline kui ka praktiline. Igal korral käsitleme erinevaid kaalulangetusega ja üldiselt tervisliku toitumisega seotud teemasid ning ühtlasi valmistame ka igal korral erineva roa, mis on sobilik just kaalu langetada soovivale inimesele.
Koos on toredam ning kaal langeb ka paremini, kui on toetavad inimesed ümber! 🙂

Eesmärk: Koolitusel osaleja õpib tegema tervislikumaid toiduvalikuid ning planeerima oma menüüd kaalulangetamise eesmärgil.
Õpetame sööma ja menüüd koostama nii, et saavutatud kaalulangus jääks ka püsima.

Kursus toimub Tallinnas aadressil Pirita tee 26C-33 Tervisekooli ruumides.
Kursused toimuvad neljapäeva õhtuti kokku viiel korral.
Toimumise aeg: 14, 21, 28. november, 5, 12 detsember, algusega 17.30. Kestvus 2 tundi.

Ühe koolituse tasu on 25 eurot, kõigi viie koolituse eest korraga tasudes kokku 110 eurot.

Koolituse läbiviijaks on Hiie Järva.
Hiie on toitumisterapeut ja tervisnõustaja toitumise alal, tal on kokanduse eriala baasharidus. Hiiel on pikaaegne kogemus kaaluklientide nõustamisel ning iseenda kaalu langetamisel.

Registreerimine ning lisainfo: hiie@sidrunmeliss.ee või telefonil 55606876

Koolituste sisu
1. Õppepäev: Kuidas alustada kaalulangetamise ja tervislike eluviisidega
Kuidas alustada elumuutust tervislikkuse suunas? Missugused muutused toidulaual ja külmkapis ette võtta? Kuidas pere muutustesse kaasata?
Esimesed sammud kaalulangetamise teel: individuaalsete eesmärkide seadmine ja nädala toitumiskava läbivaatamine.
Õppematerjal: Soovitatavad ja ebasoovitavad toiduvalikud, tervisliku toitumise reeglid, kaalulangetamiseks valmistumine, 1 nädala näidismenüü.
Praktiline tegevus: Valmistame koos ühe kaalulangetajale sobiliku õhtueine.

2. Õppepäev: Kaalulangetajale sobilikud toitude kogused
Räägime putrude valmistamisest huvitavamal, tervislikumal ning kaalusõbralikumal viisil.
Teemaks on ka toiduainete GI ja GK, GK-dieet kui kaalulangetav tervislik toitumine. Räägime, kuidas GK arvestamise põhimõtet praktikasse rakendada. Õpime salatiõli valimist ning räägime, mida võiks salatile lisaks tarbida, et toitumine oleks tasakaalus.
Õppematerjal: Kaalulangetamise juhised koos hommiku-, lõuna- ja õhtusöökide ning vahepalade näidetega. Uue nädala näidismenüü.
Praktiline tegevus: Valmistame koos ühe kaalulangetajale sobiva maitsva ja toeka salati ning sinna juurde sobiva salatiõli.

3. Õppepäev: Kaalulangetaja vahepalad
Räägime erinevatest kaalusõbralikest vahepaladest. Arutame, millist leiba süüa, ning räägime leibadesse peidetud suhkrutest. Räägime ka idandamisest ning idudest. Kordame GK-d, et kaalulangetamine ikka hästi välja tuleks ning arutame koos kaalulangetamise kitsaskohti.
Õppematerjal: Smuutid, määrded, idandamine ja võrsete kasvatamine. Vahepalade näited.
Praktiline tegevus: Valmistame koos maitsvad ning lihtsalt valmivad taimsed määrded.

4. Õppepäev: Kaalusõbralikud magustajad, kaal ja emotsioonid
Kuidas tervislikult ja kaalusõbralikult maiustada? Nipid küpsetamiseks – missuguseid magustajaid kasutada. Kuidas arvestada tervislikku toidukogust?
Õppematerjal: Magustajate GI ja GK. Kaal ja emotsioonid. Kaalusõbralikud magustoiduretseptid.
Praktiline tegevus: Valmistame paar tervislikku ja kaalusõbralikku maiustust. Sealjuures õpime kaalulangetajale sobilikku tarbimiskogust hindama.

5. Õppepäev: Kasulikud rasvad
Räägime sellest, kuidas tarvitada liha ja muid loomseid toiduaineid tervislikkuse piirides. Teeme juttu sellest, kuidas saabuvate pühadega jääda endale kindlaks ning kaalulangetamise teekonda jatkata. Arutame, millised on parimad pühadetoidud nii poodides, peolaudadel, kui ka ise valmistades.
Õppematerjal: Rasvade tarbimissoovitused. Rasvade/õlide kuumakindlus. Kastmed. Erinevatest jahudest valmistatud toitude retseptid.
Praktiline tegevus: Valmistame koos ühe kergema ja kaalusõbralikuma toidu, mida sobib panna ka pühadelauale.

Detailid

Algus:
14. nov.
Lõpp:
12. dets.
Sündmus Category: