Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Online koolitussari Tervislik toitumine ja kehakaal alates 19.01.2021

19. jaan.

Tegu pole järjekordse dieediga, vaid teadliku elustiili muutmisega soovitud kaalunumbri ning tervislikuma elu suunas. Koolitus on nii teoreetiline kui praktiline.
Osaleja õpib tegema häid valikuid toidulaual. Kuid mitte ainult! Kaasa saab ka teadmised sellest, mis meie kehakaalu peale toitumise veel mõjutavad. Õpime, kuidas liigsest kehakaalust vabaneda ja süüa nii, et soovitud kaal ka püsima jääks.

Kus?
Koolitus toimub seal, kus oled sina. Vajalik on arvuti või nutiseade, millega saad siseneda veebikeskkonda. Link saadetakse osalejatele e-mailile.

Millal?
Kohtume teisipäeva õhtuti kokku kuuel korral:
19.01, 2.02, 16.02, 2.03, 16.03 ja 30.03 algusega 17.30. Kestvus igal korral 40 minutit

Veebikoolituse salvestusi on võimalik järele vaadata 2 nädalat. Hea nendeks juhtudeks, kui parasjagu ei ole võimalik osaleda, või soovid veel hiljem tunni üle vaadata.

Registreerimine on avatud kuni 18.jaan kl 12.00

Osalustasu 75€

Koolitajast: Kerttu on tervisenõustaja toitumise alal, ta on kirglik kokkaja ja retseptide välja töötaja. Omab pikaaegset kogemust kaaluklientide nõustamisel.
Diplomid: Rekreatsioonikorraldus, Tallinna Ülikool, 2005
Seiklusspordi juhtimine, Garrett Kolledž, 2006
Toitumisnõustamine, Tartu Tervisekool, 2014
Tervisenõustamine, Integratiivse Toitumise Instituut, NY, USA, 2016

Registreerimine ning lisainfo: kerttusiim@gmail.com või 5255019

Koolituste sisu:
1. Õppepäev: Kuidas tervislike eluviiside ja kaalulangetamisega algust teha.
Mis võiks ühes endast ja oma pere tervisest hooliva inimese külmkapis ja köögikapis olla ja mis sinna ei kuulu? Kuidas kaasata muutusse ülejäänud pere? Milliseid eesmärke endale seda?
2. Õppepäev: Kuidas toiduga veresuhkrut tasakaalustada ja seeläbi kaalus alla võtta.
Toiduainete glükeemiline koormus(GK). Miks on veresuhkru suur kõikumine tervisele kahjulik? GK-dieet kui tervislik toitumine, mis aitab nii kaalu langetada kui tuju parandada. Kuidas GK arvestamise põhimõtet praktikasse rakendada. Missuguseid putrusid valmistada ja mida head sinna lisada, et saada rohkem toitaineid ja et kõht püsiks kauem täis.
3. Õppepäev: Tervislikud vahepalad
Kaalusõbralikud vahepalad, mis aitavad veresuhkrut tasakaalustada. Millist leiba süüa? Räägime poe leibades tihti leiduvatest lisaainetest ja liigsest suhkrust. Seemnete, pähklite, kaun-ja teraviljade leotamisvajadusest. Arutame koos kaalulangetamise kitsaskohti.
4. Õppepäev: Kaalusõbralikud magusained. Kaal ja emotsioonid
Maiustamine saab ka olla tervislik. Vaatame kuidas. Missugused on tervislikud magustajad? Missugused magustajad veresuhkrut ei tõsta või teevad seda vähesel määral?
5. Õppepäev: Kasulikud rasvad
Rasvu ei pea vältima. Neid lausa tuleb süüa. Kuid oluline on teada, millised rasvad on tervislikud ja millised mitte. Milliseid õlisid kasutada salatites ja missugused on parimad praadimiseks? Räägime sellest, kuidas tarvitada liha ja muid loomseid toiduaineid tervislikkuse piirides.
6. Õppepäev: Kaalulangust mõjutavad elustiilifaktorid.
Mis rolli mängib uni kehakaalus. Kuidas tagada piisav ja kvaliteetne uni. Kuidas liikumisega kaalulangetusele kaasa aidata. Kuidas meie soolebakterid kehakaalu mõjutavad ja kuidas me saame normaalse seedefloora tekkimisele kaasa aidata.
Iga õppepäeva kohta saavad osalejad endale ka õppematerjalid.

Varasemas koolitussarjas osalenute tagasiside:

“Sain ennast liikuma, viibin rohkem õues. Mulle oli oluline tõuge kaalulangetamise suunas. Mõtlesin palju kordi, et kaal on tõusnud, kuid kuhu minna. Koolitus tuli õigel ajal. Minu jaoks on koolitus täitnud eesmärki ja see on suurendanud heaolutunnet. Olen saanud juba uusi riideid osta. Teemad olid asjakohased. Toitumissoovitused, menüüd. Mulle meeldib, kui koolitus on praktiline. Paremad on silmast-silma kohtumised, teisest küljest online koolitus hoiab aega kokku. Sõidukulu jääb ära. Online koolitusel osalemiseks võib viibida ükskõik kus maailma paigas. Kerttu väljendas ennast koolitajana selgelt ja arusaadavalt. Tõi näited praktilistest kogemustest. Soovitaksin kaalusarja neile, kel on soov tunda end tervemana, tehes muudatusi oma toitumis- ja liikumisharjumustes. Neile, kel on soov rohkem teada tasakaalustatud toitumisest.” – Piret.

“Sain koolitusest inspiratsiooni. Olen kaalus 8 kg alla võtnud. Muutsin oma söömisharjumusi ja hakkasin rohkem liikuma.” – Moonika, Tallinn.

Details

Date:
19. jaan.
Event Category: